-->

mandag 2. januar 2017

Hvit, blått og søl - Vinterkort

Riktig godt nytt år til alle som titter innom bloggen min!
Jammen gikk juleferien fort over og det er januar alt! :O
I dag er det ny utfordring hos Hjerteboden.
Tema denne gangen er fargeutfordring
 Blått, hvit og sølv + valgfritt tema Vinter
Premien er som vanlig 150,- i gavekort 
hos Hjerteboden. :)

Jeg har laget et vinterkort 
med arkene fra Pion Design som 
du kan finne her.

Basen er hvit Bazzil,
alle arkene er fra Pion Designs kolleksjon 

Pyntet enkelt med sølvramme rundt motivet,
hvit julestjerne fra Papirdesign og sølvbjellene.
Sølvrammen og bladene er dies fra Spellbinders.
God jul chipboard er fra Wycinanka.



Jeg ønsker alle sammen en begivenhetsrik 2017!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"