-->

torsdag 27. mars 2014

Pin up girl kortet

En kollegaen på jobben fylte 40 og jeg skulle lage et kort
som passer til henne. 
Hun er en gledespreder, veldig glad i å lese
og er utdannet bibliotekar, så jeg måtte finne på noe 
herlig miks. :)


Jeg har brukt sort Bazzil som underlag.
Mønsterark er fra BoBunny og Webster's Pages.
Sitater som jeg har brukt, fant jeg på nett.



Har laget to bokmerker med div. sitater om bøker.
Pin up's piker fra nettet. :)


Ex Libris bildet også fra internett.




Et panel for underskrifter. Man kan skrive på begge sider.


Med det kortet deltar jeg på følgende utfordringer:




6 kommentarer:

  1. Dette var lekkert!
    Personlig med flotte detaljer:)
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. An absolutely fabulous creation! Perfect for your librarian friend! Thanks for sharing with the Southern girls this challenge.
    Chris
    x

    SvarSlett
  3. Wonderful project.Thanks for joining us at The squirrel & the Fox with our inspired by a book challenge hugs Tania (DT) xx

    SvarSlett
  4. Hi, back again to say thanks for joining us at LCI!
    Chris
    x

    SvarSlett
  5. Super flot kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  6. Fabulous. Thanks for joining us at Southern Girls challenge blog

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"