-->

torsdag 1. juni 2017

Sikt mot nye mål

Første sommerdag på kalenderen og
Nordsalten Hobbyklubb er ute med ny utfordring:
Embossing.
Sponsor er min favoritt innen papirprodusenter


Oppgaven er enkel, bruk embossingsteknikk
på prosjektet ditt! :)
Du kan velge om du vil bruke tørr
eller hot embossing.

Mitt bidrag denne gangen er et kort
til en kollega som bytter jobb.
Han er fotball interessert,
så det ble fotball tema på kortet.

Jeg har brukt sort Bazzil som base.
Alle mønsterarkene er fra Papirdesign. :)
Jeg har tørr embosset det grå panellet med embossingsfolder
fra Marianne design.
Fotballen er satt sammen med
heksagoner fra Marianne design dies
og stanset ut med den runde Spellbinders dies.
Stjernene er dies fra...
Gress er punch fra Marthe Stewart.
Teksten er skrevet ut fra PC.


Innsiden av kortet skal matche forsiden. :)
Skrivefeltet er stemplet med
stempel fra Kort og Godt.


Ha en kreativ uke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"