-->

tirsdag 4. april 2017

Ny fremsnakk og giveaway i Nordsalten hobbyklubb

Hei alle kreative sjeler!
Nå er det igjen på tide med fremsnakk
og giveaway hos Nordsalten hobbyklubb!
Crafters Together har inngått avtale med
flere sposnsorer i kampen mot mobbing,
som NSHK har gleden å videreføre.


Det er to sponsorer denne gangen,
og så klart to premier! :)
En fra Skrapparkällaren som sponser med utrolig søte digitale stempler
og den andre fra Hobbyhjørnet med tre dies.



Design team i NSHK har brukt digitale stempler fra
Skrapparkällaren på sine prosjekter.
Ta en tur innom bloggen for å bli inspirert! :)

Du har mulighet til å bli med kun på den ene giveawayen,
men vil du øke sjansen til å vinne to premier,
kan du også bli med og fremsnakke noen! :)
I tillegg kan du smykke deg med denne flotte banneren. :)




Denne gangen vil jeg fremsnakke en talentfull dame,
Hilde Larsen - aka Tindaloo. :)
Hennes kreasjoner er både lekne og fargerike.
Hilde bruker digitale stempler på kortene sine og
fargelegger dem med akvarellmaling og Distress inks.
Hun er kjempe flink til å pynte både forsiden og innsiden av kortene,
og det er bare fryd å se på! :)
I tillegg lager hun flotte steampunk prosjekter,
og jeg elsker steampunk (noe som jeg ikke turt å prøve meg på...)
Hilde lager også sine egne digitale
drodlings stempler.
Dem er bare så utrolig flotte!
Bare se her!


Jeg håper at så mange som mulig vil bli med
på fremsnakk og løfte andre skrappere!
Ha en fantastisk og kreativ uke! <3











2 kommentarer:

  1. Takk for tips! Da hopper jeg videre inn i bloggen til Hilde!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Nå sitter jeg her og rødmer... Så morsomt å bli fremsnakket! Tusen hjertelig takk for alle rosende ord og at dere har fortsatt med dette flotte tiltaket mot mobbing ♥

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"