-->

torsdag 1. september 2016

Et høstkort med korn - Naturfarger

I dag er det ny utfordring hos Hjerteboden 
Naturfarger
og i denne anledningen har 
jeg laget et høstkort i Clean and Simple stil. 
Og jeg må bare innrømme at jeg liker høsten, jeg!
Luften begynner å bli klar og skarp, og
bladene blir fargerike og flotte.

Premien er som vanlig 150 kr. hos Hjerteboden.
Det er masse nyheter i butikken 
til gode priser, så ta en titt! 

Og her er mitt bidrag til utfordringen.
Jeg syns at det høstarket med fallende løv
fra Maja Design var så flott!
Jeg har hatt det liggende en stund,
men nå måtte jeg bare bruke det. :)
Jeg ville ikke ta bort fokus fra arket og
derfor har ikke brukt så mye pynt på kortet.
Så for meg er det definitivt Clean and Simple kort! :)






Basen til kortet er Bazill,
med designark fra eldre serien til Maja Design.
Gren og sirkel er dies fra Spellbinders og løv er fra Prima.
Stempel er fra Kort og Godt.
Jeg har bundet to kornstrå sammen
og plassert ved siden av vinduet.



På baksiden har jeg brukt samme oppsett som på forsiden. 
Panelet til en liten hyggelig hilsen
fra Spellbinders. 

Jeg gjerne blir med på følgende utfordringene:

Ha en flott og kreativ torsdag!


11 kommentarer:

  1. This is really pretty,

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  2. Eit veldig flott kort :) Fine fargar.
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort du har laget og fine farger. Takk for du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Lise.

    SvarSlett
  4. Bautiful card, love the autumn colours.
    Thank you for sharing at Allsorts 'Dies' challenge this week and hope you join our new challenge starting tomorrow x Susan x

    SvarSlett
  5. Dette kortet gir meg skikkelig høstfeeling, flott!

    SvarSlett
  6. Gorgeous Autumn card! The leaves are so pretty & I love the design.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    SvarSlett
  7. Flott høst kort. Nydelig ark som selvsagt må brukes til slutt :)
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  8. Så flott og høstlig kort du har laget! Jeg liker også veldig godt høsten med alle de vakre fargene.
    Ønsker deg en super dag!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  9. Lekkert kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  10. Flott kort <3
    jeg liker godt å se gamle ark i bruk jeg :o)
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen :) Pia

    SvarSlett
  11. Nydelig kort og flotte høstlige detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥DT Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min idag så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"