-->

mandag 18. juli 2016

Min oppgave var som vanlig å se kul ut - Et fotballkort

Hei scrappeglade mennesker som titter innom bloggen min. :D

Som kjent, så har det jo vært EM fotball i sommer, det hører jo sommer til.
Det har nok de fleste fått med seg,
om man er interessert i fotball eller ei. :D
Og jeg har fått i oppdrag å lage et kort
til en dame som fyller 70 og er BLODFAN
av Ålesund fotballklubb (AFK)!
Jøye meg!,- tenkte jeg,
jeg har jo ikke det minste peiling på fotball!
Men desto mer moro var det å lage det kortet!
Som vanlig måtte det litt reserch til, før jeg kunne starte på kortet. ;)
Måtte atter en gang ty til Google
og Wikipedia! :D

Siden AFK har oransje og kongeblått farge
på hjemmedraktene sine (fant jeg ut),
måtte jeg jo bruke de fargene på kortet.

Stempel er fra Art Impressions
og er fargelagt med akvarellfarger.
Jeg syns at damene på det stempelet  
er bare så skjønne og passer fint til en 70 åring!

Teksten er et sitat fra en tidligere AFK fotballtrener
og kommentator - Ivar Morten Normark. (takk Google!)
Siden den dama er så fan av AFK,
så er jeg helt sikker på at hun kjenner til det!
Og sitatet passer jo helt perfekt til det stempeltrykket!!!

Det mørkeblå mønsterarket er fra Papirdesign
og det oransje er ukjent.


Fotballen er sammensatt av heksagoner
fra Marianne design dies.
Det er egentlig så kalt Chicken Wire dies,
som jeg har brukt kun de sekskantene fra diesen og
satt dem sammen som en fotball.


Innsiden av kortet har fått samme layout som forsiden.
Stempel inne er fra Kort og Godt.


Stjernene på alle panel er laget med
stensil fra Memory Box.


Jeg blir med på følgende utfordringer:
Art Impressions - #188 Anything Goes
Papirdesign - Alt er lov
Papirplaneten - #8 Sommer
Scrappegarasjen - #26 Sol og sommer
Kreativ scrapping - #7 og#8 Sommer og sol
Hobbygarasjen - #38 Alt er lov
Card and Scrap - #121 Alt er lov
Simon Wednesday Challenge - Create a Scene


Ha en fantastisk og kreativ uke!



14 kommentarer:

  1. Et kanon fedt kort. Og jeg er også helt sikkert kæmpe fan af de stempler her, de er bare sååå fede. Og sikken en fed ide at lave en fodbold ud af de felter fra den die, det skal da vist skrives bag øret.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Wow så flott. Du løste oppgaven på en herlig måte.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Wow! LOVE it! Love how the whole card inside and out is decorated! Thanks for playing along with us over at Art Impressions!

    SvarSlett
  4. Oh wow, this is fantastic.

    SvarSlett
  5. Oh wow, this is fantastic.

    SvarSlett
  6. Fantastic card, great design, pretty coloring! Thanks for sharing this with us at The Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvarSlett
  7. Kult kort digger fargene. Takk for du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Lise

    SvarSlett
  8. Kult og flott kort!
    Tusen takk for du deltar på Papirdesign sin utfordring.

    SvarSlett
  9. Hehe, den var artig! Flott kort!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  10. Tusen takk for ditt nydelige bidrag
    til utfordringen vår :-) Lykke til !!

    DT Astrid - Card and Scrap :-)

    SvarSlett
  11. Så kult kort! :-D
    Tusen takk for din deltagelse hos oss i Papirdesign
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  12. Stilig kort og denne oppgava løyste du jo heilt fint :) Og fargane er jo perfekte. Takk for at du deltar i sommerutfordringa til Papirplaneten.
    DT Annelen

    SvarSlett
  13. Kjempekult kort! Stilig at du har brukt chickenwire-dies til å lage fotballen med, veldig lurt!
    Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  14. Herlig kult kort :D
    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"