-->

fredag 2. januar 2015

Topp 10 i 2014 - Scrappelyst utfordring

Nå har det gamle året over og et nytt år åpnet dør. :)
Det er spennende å se hva det nye året bringer.
men Scrappelyst har utfordret oss for å ta 
et tilbakeblikk på hva det gamle året hva godt for. :)

Her er min topp 10 i tilfeldig rekkefølge.

Et bokmerke kort til en 40 åring.


Et CAS kondolansekort.
Det kortet var ekstra vanskelig å lage,
siden det var et barn som har gått bort.

En eske med gelatinvinduet til en pensjonist.

Et bokkort til en annen 40 åring. :)

Et herrekort til sjefen min, som er glad i å reise.

En rund eske til enda en pensjonist.

En vintageeske til min venninne.

En bryllupseske. 

Et 3D julekort.

En eske med tilhørende kort til en god kollega
 av meg som har sluttet.


Ønsker dere alle sammen et fantastisk og minnerik 2015!

4 kommentarer:

  1. Flotte kreasjoner på listen din! 3D julekortet var knallfint!! Takk for at du deler listen din hos Scrappelyst! :)

    SvarSlett
  2. Flott og variert topp 10 liste. Kondolansekortet ditt var utrolig lekkert og rørende.
    Tusen takk for at du deler listen din hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott liste!

    Takk for at du deltar i Topp 10-utfordringen hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  4. En flott oppsummering av året som har gått, kjempelekre prosjekter! Tusen takk for at du deltar med listen din hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"