-->

søndag 30. november 2014

Julepakkelapper i utradisjonelle farger

Hei igjen!
Nå er det faktisk så og si alle julegavene er i hus,
så nå starter snart pakkingen.
Og pakkene trenger pakkelapper. :)
Så jeg fortsetter med noen pakkelapper til.

Jeg er veldig glad i vintage stil, men nå skulle jeg 
utfordre meg selv og lage noen lapper i "clean and simple" stil.
Jeg syns det er ekstremt vanskelig!
Klare å holde meg unna pynt og glitter og blonder...
I tillegg så tenkte jeg bruke noen "utradisjonelle" farger,
som man forbinder ikke med Jul.
Men ble ganske fornøyd til slutt. :)

Jeg tok utgangspunkt i skisse #305 fra Sketh Saturday



Jeg har brukt dies fra Magnolia og Memory Box,
kutta fire figurer og limte sammen for 3 D effekt.
Teksten er fra North Stamp og 
stemplet på panel fra Spellbinders.



Utfordringer;


5 kommentarer:

  1. Fabulous tags!! I love the 3D snowflake and ornament...the colours are beautiful!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!!
    Take care,
    Beth

    SvarSlett
  2. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlett
  3. Lekre pakkelapper!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.DT Vibekke

    SvarSlett
  4. Nydelige pakkelapper og så lekre de 3D detaljene ble
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.bo

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Lekre! Veldig artig med 3d effekten! Det var en artig vri!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"