-->

lørdag 27. september 2014

Timeglass utfordring hos Cherish This - tredje deloppgave

Da er tid for den tredje deloppgaven i Timeglass utfordring hos Cherish This!
Denne gangen skulle vi bruke minst 10 blomster. 
Masse blomster kan passe for et bryllupspresang, tenkte jeg! :)
Og da ble det det.


Jeg har valgt å pynte en eske (igjen :)). Esken malt med gesso og kledd med mønsterark.



Hjertet på lokket er dies fra Cheery Lynn Designs, dekt med røde og hvite roser,
perletråd og halv perler.
Blomstene og kanten på esken har fått litt glitter.
Under hjertet har jeg brukt tyll og panel som er stanset med Martha Stewart punch og hjørne punch. Føttene på esken er metallpynt fra Kort og Godt.


Inne i esken har jeg limt på mønsterpapir, panel fra Cheery Lynn Designs
samme som på lokket og stempel fra Kort og Godt.



Kantene på lokket er punchet med Martha Stewart punch.
På sidene av esken har jeg embosset med hvit embossing.


Sommerfuglen og swirl har blitt spayet med glimmer mist.
Sommerfuglen har jeg limt på et transparent stripe, så det ser ut som om den svever. :)





Og nå venter jeg i spenning på siste deloppgaven. :)
Håper bare at jeg klarer å levere den i tide.

Jeg også vil at denne esken skal være med på:

Ha en fantastisk helg! 




2 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. så nydelig eske du har laget. Tusen takk for du deltar hos NSHK. Lykke til
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"