-->

torsdag 5. juni 2014

CAS kort - Lysegrønn, hvit og svart

Hei på dere, kreative damer!
Værgudene var ikke med oss denne dagen...
Skoleavslutning i pøsende regn, og det er andre året på rad. :S
Men alle barna var utrolig flinke og opptreden gikk veldig bra.

Jeg er veldig glad i vintage med blomster og blonder osv.
Men denne gangen skulle jeg utfordre meg selv til å lage et CAS kort.
Og her ser dere resultatet. :)
Jeg måtte virkelig legge bånd på meg selv og ikke begynne med flere detaljer.
Det var ikke lett! 

Det som er så kjekt med et CAS kort,
at man kan finne mye brukbart i restpapirboksen!
For rester samler jeg på,
men er ikke så kjempe flink til å gjenbruke det...


 

Dette kortet er laget etter skisse fra Sketch Saturday
(jeg er virkelig glad i skisser fra denne bloggen :))



I tillegg skal det være med på følgende utfordringer:

Jeg ønsker dere alle en kreativ fredag! 



7 kommentarer:

  1. Super fint CAS kort. Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap
    DT- Kirsten

    SvarSlett
  2. Terrific CAS creation! Thanks so much for joining us for Sketch Saturday this week!

    SvarSlett
  3. Gorgeous card, love your take on that sketch Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    SvarSlett
  4. Flott CAS kort. Stilig oppsett likte godt hjertet og teksten.
    Så greit å få brukt noen rester, for dem blir det nok av.
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett
  5. Flot cas kort.
    Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
    Gitte.

    SvarSlett
  6. Tak fordi du deltager hos Kort o mania med dit fine kort!

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"