-->

søndag 5. februar 2012

Prøver meg!

Har en liten tvil på hvordan det skal gå med bloggen min, men prøver meg allikevel!
I første omgang legger ut noen bilder av kort jeg har laget for en stund siden.
Her kommer takkekort til sønnen sin konfirmasjon.


Brukt Magnolia mønsterark, svart Bazzil, blomster fra Wild Roses og kant punch fra Martha Stewart.

Har sett på nettet et Waterfall card og fikk veldig lyst å prøve! 
Her er min versjon! 
Bilder er fra Internett, ark fra ukjent produsent og Bazzil. 





Tekststempel er fra Kort og godt. 


Takk for at du titter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"